Дэлхийн цахилгаан хэрэгсэл үйлдвэрлэгч Кувингс брэнд элч нартай маркетингийн хамтын ажиллагаагаа бэхжүүлж байна.
Дээд зэрэглэлийн гэр ахуйн барааны Kuvings брэнд нь дэлхийн өнцөг булан бүрээс "Дэлхийн брэндийн элч"-үүдийг сонгон шалгаруулж, оролцогч үйлчлүүлэгчидтэй хамтран ажиллах маркетингийг бэхжүүлж, олны анхаарлыг татаж байна.
Брэнд элч нар онлайн контент бүтээж, Kuvings-тэй байнгын түншлэлийг бий болгодог. Онлайн сүлжээний ач холбогдол улам бүр нэмэгдэж байгаа тул Кувингс нь олон нийтийн мэдээллийн хэрэгслээр дамжуулан хэрэглэгчидтэй илүү сайн харилцах, дэлхийн үйлчлүүлэгчидтэй итгэлцлийг бий болгох зорилгоор энэхүү хөтөлбөрийг зохион бүтээсэн.
Kuvings бол дэлхийн 89 оронд шүүс шахагч, хутгагч, тараг, бяслаг үйлдвэрлэгч борлуулдаг дээд зэрэглэлийн гэр ахуйн цахилгаан хэрэгслийн брэнд юм. Солонгост тус компани нь кафе, ресторанд зориулсан арилжааны шүүс шахагчаар алдартай, тогооч.
Kuvings нь бүхэл бүтэн жимсийг багтаах, бэлтгэх, шүүс гаргах хугацааг богиносгодог өргөн хоолой бүхий шинэлэг шүүс шахагчийг гаргасан. Kuvings-ийн EVO820 шүүс шахагч нь энэ жил Британийн GQ, Ideal Home, BBC Good Food сэтгүүлээс өндөр үнэлгээ авсан.
Долдугаар сараас хойш дөрвөн сарын турш хэрэгжүүлсэн анхны Брэнд элч хөтөлбөр нь Kuvings шүүс шахагчийг ашиглан төрөл бүрийн онлайн контентыг үйлдвэрлэж, үйлчлүүлэгчидтэй харилцах харилцааг хөнгөвчлөх, стратегийн түншлэлийг бий болгох боломжийг олгосон.
"Эхний Элчин сайдуудын сайн үйл ажиллагаанд үндэслэн бид хоёр дахь Элчин сайдуудыг өргөжүүлж, элсүүлж байна" гэж Кувингсийн албаны хүн хэлэв. “Брэнд элчин сайд Кувингстэй тасралтгүй түншлэл байгуулж, хамтдаа хөгжих боломжтой” гэж тэр нэмж хэлэв.